Programmeerimine IV
| Kursuse kood | Progr4 |
| Valdkond | matemaatika |
| Kursuse nimetus | Veebirakenduste loomine II |
| Eelduskursused | programmeerimine II |
| Õppetöö korraldus (eeldus 35 tundi) |
Paaristund arvutiklassis |
| Õpetamise aeg | 11. klass, kevad |
| Kursuse eesmärgid | Robootika ja mehhatroonika võimalustega tutvumine. |
| Kursuse õpitulemused | Õpilane suudab programmi abil juhtida robotkätt ja sellega ühendatud pliiatsit, iminappa ja käppa kasutades väliseid andmeid. Talle on tekkinud ülevaade robotkäe juhtimisel tekkivatest võimalustest ja keerukustest. |
| Kursuse õppesisu | Roboti juhtimiskeskkonna käivitamine, robotiga sidumine, manuaalsete käskude andmine. Toimingujadade ülesmärkimine graafilises režiimis. Robotkäe liigutamine etteantud andmete järgi – näiteks klaviatuuril tippimine või kandlemäng. Andmete lugemine failist ja veebist. Veebis juhtliidese loomine näiteks Google vahendite abil. Robot lauamängu osapoolena – esialgu vaid nuppude tõstjana, edasi kaamerapildi analüüsi kaudu ka aktiivse mängijana. |
| Hindamisviis | Praktiliste tööde esitlemine ja analüüs |
Viimati muudetud: 28.08.2023