Programmeerimine IV

Kursuse kood Progr4
Valdkond matemaatika
Kursuse nimetus Veebirakenduste loomine II
Eelduskursused programmeerimine II
Õppetöö korraldus
(eeldus 35 tundi)
Paaristund arvutiklassis
Õpetamise aeg 11. klass, kevad
Kursuse eesmärgid Robootika ja mehhatroonika võimalustega tutvumine.
Kursuse õpitulemused Õpilane suudab programmi abil juhtida robotkätt ja sellega ühendatud pliiatsit, iminappa ja käppa kasutades väliseid andmeid. Talle on tekkinud ülevaade robotkäe juhtimisel tekkivatest võimalustest ja keerukustest.
Kursuse õppesisu Roboti juhtimiskeskkonna käivitamine, robotiga sidumine, manuaalsete käskude andmine. Toimingujadade ülesmärkimine graafilises režiimis. Robotkäe liigutamine etteantud andmete järgi – näiteks klaviatuuril tippimine või kandlemäng. Andmete lugemine failist ja veebist. Veebis juhtliidese loomine näiteks Google vahendite abil. Robot lauamängu osapoolena – esialgu vaid nuppude tõstjana, edasi kaamerapildi analüüsi kaudu ka aktiivse mängijana.
Hindamisviis Praktiliste tööde esitlemine ja analüüs

Viimati muudetud: 28.08.2023